ترمو وال, چوب ترمو

دیوار پوش ترمو وال

دیوار پوش ترمو وال یکی از مصالح پر کاربرد برای دیواره ی خانه ها و محیط های بیرونی است که به دلیل برخورداری از ویژگی های بسیار در میان اغلب مردم معروف و محبوب شده است. همانطور که می دانید ترمو یکی از پر کاربرد ترین چوب ها برای خانه و محیط بیرون خانه است که علاوه بر آنکه در زیبایی خانه و اماکن دیگر نقش دارد، منجر به افزایش مقاومت و استحکام مکان های مختلف هم می شود.

به طور کلی می توان گفت که این چوب در ساخت انواع بنا های داخلی و خارجی مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین چوب های ترمووود به شکلی ساخته شده اند که از مقاومت، استحکام و ویژگی های بالایی برخورداری داشته باشد، در ادامه در رابطه با متریال این چوب بیشتر صحبت خواهیم کرد ،البته اطلاعات زیادی وجود دارد که در رابطه با این محصول باید بدانید که ما آنها را در ادامه برای شما دسته بندی کرده و معرفی خواهیم کرد.

پس برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با دیوار پوش ترمو وال با ما تا ادامه همراه باشید. امید است که از خواندن این مقاله اطلاعات کافی و لازم را کسب نمایید.

دیوار پوش ترمو وال

دیوار پوش ترمو وال

معرفی دیوار پوش ترمو وال

چوب های ترمو به شکلی ساخته شده ا ند که می توان آنها را برای انواع نما ها استفاده کرد، به بیان دیگر دارای پتانسیل بالا برای پیاده سازی در انواع نما ها می باشند. یعنی فرقی نمی کند که نمای مورد نظر خارجی و کلاسیک باشد یا مدرن ترین و لوکس ترین نما ها، در هر صورت می توان از این متریال استفاده نمود.

از آنجایی که این چوب با طبیعت همخوانی دارد و استفاده از آن در مصالح خانه باعث احساس سرزندگی و زیبایی ظاهر آن می شود، پس می توان آن را برای محیط های مختلفی به کار برد. مخصوصاً خانه ها و کافه ها، زیرا همانطور که گفتیم زیبای این مکان ها را دو برابر می کند.

از طرف دیگر انعطاف بالای ترمووود، این قابلیت را برای آن به وجود میکآورد که بتوان برای نماهای مختلف از آن استفاده کرد. همچنین متریال ترمووود در کنار برخورداری از ظاهر شیک و زیبا از ویژگی های دیگری هم برخورداری دارد، به عنوان مثال دارای وزن سبک می باشد. البته وزن سبک آن به دلیل برخورداری از مصالح و مواد ناچیز نیست، بلکه برعکس از مواد سنگینی برخورداری دارد، اما به شکلی تولید شده است که وزن سبک داشته باشد.

مشاهده بیشتر . . .
کاربرد چوب ترمو

علاوه بر این موارد، به راحتی می توانید آن را نصب کنید و بارهای اضافی وارد شده به ساختمان را کاهش دهید. در واقع هر چقدر که از ویژگی های دیوار پوش ترمو وال بگوییم کم است، با مطالعه بخش ویژگی های این محصول قطعاً متوجه صحبت ما خواهید شد و به ویژگی های گسترده این محصول پی می برید.

آیا ترمو وال از متریال خاص و ویژه ای برخوردار است ؟

آیا ترمو وال از متریال خاص و ویژه ای برخوردار است ؟

کاربرد دیوار پوش ترمو وال

ترمو یکی از مصالحی است که از دیر باز تاکنون در صنعت ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گرفت. البته با گذشت زمان چوب ها انواع مختلف پیدا کردند که یکی از معروف ترین آنها ترمو می باشد که ترمو هم انواع مختلفی دارد که هر کدام را می توان برای بخش های مختلفی از یک نما مورد استفاده قرار داد.  ترمو نوعی از چوب است که آن را می توان برای بخش های داخلی و خارجی یک خانه یا ساختمان استفاده کرد.

ترمووود را از درختان مختلفی تولید می کنند که یک محصول طبیعی بوده و طی فرایندهای خاصی تولید می شود. جالب است بدانید که ترمووود را در دمای مختلف قرار می دهند، به همین دلیل از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار می باشد. قرارگیری ترموود در دماهای مختلف منجر به از بین رفتن رطوبت و گرما دیدگی آن می  شود که همین امر مقاومت آن را افزایش می دهد.

به طور کلی در رابطه با کاربردهای دیوار پوش ترمو وال باید گفت که همانطور که از اسمش بر می آید، آن را برای پوشش دیوارها استفاده می کنند که فضای یک خانه را بسیار زیبا می کند.

با انواع دیوار پوش ترمو وال آشنا شوید

همانطور که گفتیم ترمو را از نظر نحوه تولید و گونه، در دسته های مختلفی قرار می دهند که از نظر روش تولید به دو رده ترمو اس و ترمو و دی تقسیم می شود. جالب است بدانید که پشت تولید هر کدام از آنها هدفی وجود دارد، به عنوان مثال هدف از تولید ترموهای اس مقاومت و پایداری آنها در برابر شرایط  مختلف محیطی بوده است که این نوع از ترمو را می توان حتی در دمای ۱۸۰ درجه سانتیگراد نیز قرار داد.

زیرا هنگام تولید ترمو اس آن را در دمای بالا حرارت می دهند به همین دلیل از مقاومت بالایی برخوردار می باشد. همین امر سبب شده تا بتوان این محصول را برای محیط های مختلف مورد استفاده قرار داد. از طرف دیگر ترموهای دی نیز انواعی از ترمو بوده که  نام آن از دوام و ماندگاری بالا گرفته شده است که هدف از تولید این نوع ترمو هم همان دوام بالای آن می باشد. این نوع ترمو برخلاف مدل قبلی در دمای ۲۲۰ درجه سانتیگراد حرارت داده شده است که باعث افزایش مقاومت آن در برابر شرایط محیطی می شود.

مشاهده بیشتر . . .
نمایندگی رسمی ترمووود فنلاندی

در کنار تقسیم بندی ترمو ها بر اساس نحوه تولید، می توان آنها را از نظر گونه و تنوع چوب هم به دسته های مختلفی تقسیم کرد که در حالت کلی دو دسته ترمو با چوب نرم و ترمو با چوب سخت را تشکیل می دهند. ترمو هایی که از چوب نرم تشکیل شده اند در واقع از درخت ها سوزنی برگ، مثل سرو و کاج و غیره تولید می شوند که به نسبت ترمووود های سخت، ضعیف تر و شکننده تر می باشد.

اما چون سبک تر هستند و قیمت مناسب تری دارند آنها را در ساختمان سازی مورد استفاده قرار می دهند. ترمو سخت از درختان پهن برگ تشکیل شده که یکی از پرطرفدار ترین و چوب ها بوده که از درخت گردو، صنوبر، بلوط و گیلاس تشکیل می شود.

با ویژگی های و مشخصات دیوار پوش ترمو وال به طور کامل آشنا شوید.

با ویژگی های و مشخصات دیوار پوش ترمو وال به طور کامل آشنا شوید.

قیمت دیوار پوش ترمو وال

اگر به دنبال پی بردن از قیمت دیوار پوش های ترمو هستید تا ادامه این مقاله همراه ما باشید تا در رابطه با قیمت این محصول صحبت کنیم.

قبل از آن باید گفت که اشخاص زیادی هستند که دوست دارند تا از متریال های طبیعی برای ساخت دکور خانه خود بهره ببرند، از این رو دیوار های چوبی و پارکت چوبی استقبال زیادی می کنند، زیرا مناسب ترین گزینه برای آنها متناسب با سلیقه شان می باشد. فارغ از موضوع، جالب است بدانید که ترمو ها در کنار ویژگی های بالایی که دارند به نسبت دیگر چوب ها، از قیمت مناسب تری هم برخوردار هستند و می توان آنها را برای بخش های مختلفی از یک نما استفاده کرد.

دیوار پوش ترمو یا همان ترمووود یکی از انواع مصالح برای پوشاندن دیوارهای خانه هستند که برای پوشاندن دیواره ها استفاده می شود. البته زیبای بی نظیر ترمو ها به دلیل برخورداری از سنگ های دکوراتیو بوده که دیوار پوش  های سنگی اغلب در دکوراسیون هایی استفاده می شود که دارای سبک مدرن و خاص است و رنگ تیره آن ترکیب عالی برای دکور های کمینه گرا می باشد.

مشاهده بیشتر . . .
خرید تایل ترمو

همچنین ترمو ها از رنگ های مختلفی برخوردار هستند که دست خریدار هنگام انتخاب آن باز است و می تواند انواع ترکیب های رنگی را انتخاب کند. قطعا جالب ترین و جذاب ترین بخش در رابطه با این محصول خرید آن می باشد، اما عجله نکنید به آن بخش هم می رسیم، زیرا قبل از خرید مهم ترین کاری که باید انجام دهید، اطلاع از قیمت این محصول می باشد.

ما قیمت این محصولات را در این قسمت درج نکرده ایم، زیرا به دلیل نوسانات بازار ممکن است که قیمت آن تغییر کند و به جای آن به شما فروشگاه نارون چوب را معرفی می کنیم تا از جدید ترین قیمت های روز دنیا آگاه شوید. قطعا با خود می گویید که چرا نارون چوب ؟ پس با ما همراه باشید تا به جواب این سوال برسید.

خرید دیوار پوش ترمو وال

قبل از آنکه به معرفی فروشگاه نارون چوب بپردازیم لازم است به این سوال جواب دهید که تفاوت چوب ترمووود با کیفیت با انواع چوب های ترمو در چیست ؟ در واقع ظاهر چوب اولین و راحت ترین راه برای فهمیدن میزان کیفیت محصول است، وجود ساختار یک دست، صاف و مقاوم ترمو از راه هایی است که می توانید کیفیت آن را بسنجید که ترمو های نارون چوب از کیفیت و ساختار عالی و کیفیت بالا برخوردار می باشد که آن را می توانید از ظاهر چوب های ترمو این فروشگاه متوجه شوید.

یکی دیگر از پارامترهایی که می توانید با استفاده از آن کیفیت یک چوب را بسنجید، میزان تاب برداشتن آن در برابر فشار است که چوب های نارون چوب جزو مرغوب ترین چوب ها محسوب می شود که به راحتی تا بر نمی دارد دچار تغییر نمی شود.

انواع دیوار پوش ترمو وال

انواع دیوار پوش ترمو وال

سبک بودن در عین مقاومت بالا عواملی است که باید هنگام خرید باید به آن توجه کنید که در این مورد هم چوب های ترمو حرف اول را می زنند. سایر ویژگی هایی که در این چوب وجود دارد، دوام و استحکام آن است. در کنار وجود ویژگی های محصولات این فروشگاه، خود از ویژگی های بالایی برخوردار است. در کنار تجربه کار بالا، بسیار مشتری مدار هستند و محصولات خود را با بهترین قیمت عرضه می کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.