تایل ترمو, چوب ترمو

خرید تایل ترمو

تایل ترمو چیست ؟ خیلی از افراد بر این باور هستند که خرید تایل ترمو یا همان چوب های ترمووود کنار هم چیده شده است، تقریبا می توان گفت که این تصور بین عموم مردم درست می باشد. چون چوب های ترمو بر دو نوع بوده که یکی الواری و دیگری تایل است. برای استفاده از الوارها باید زیر سازی انجام داد، به عبارت دیگر باید از طریق سیمان و یا فلز این کار را انجام دهید و سپس چوب را بر روی آن نصب کنید.

این کار باعث می شود که هیچگونه باکتری، حشره و غیره به محیط داخل نفوذ نکند، ولی توجه داشته باشید که این کار سخت، زمان بر و اغلب پر هزینه است. از این رو افراد ترجیح می دهند که از تایل ترمو بهره ببرد، چون هم راحت تر نصب می شود و هم هزینه های زیادی را در بر نمی گیرد.

خرید تایل ترمو برای تراس

خرید تایل ترمو برای تراس

اما یکی از مهم ترین مسائلی که در رابطه با این ابزارها وجود دارد، خرید تایل ترمو است. این نکته را در نظر داشته باشید که شما بدون داشتن هیچ اطلاعاتی در رابطه با این محصول نمی توانید به خرید آن بپردازید، چون قطعا سردرگم می شوید و نمی توانید تایل مناسب را از بد تشخیص دهید. به همین دلیل ما، در ادامه به بررسی تمام آنچه که باید در رابطه با این محصول بدانید را پرداخته ایم.

معرفی تایل ترمو

وجود چوب هایی همچون ترمو به صنعت ساختمان سازی کمک شایانی کرده امد، حتی با استفاده از این چوب ها می توان امنیت خانه را تضمین کرد، اما چگونه ؟ توجه داشته باشید که شما با استفاده از این نوع چوب ها در کف خانه های تان از ورود هر گونه حشره، باکتری و غیره به محیط داخل جلوگیری می کنید. چون اول این چوب ها خیلی محکم هستند و دوم اینکه برای فرآیند زیر سازی آنها از سیمان و مصالح زیادی استفاده می کنند، در نتیجه مانع عبور هر نوع حشره و میکرون می شود.

البته این چوب ها به جزء اینکه در فرآیند زیبا سازی خانه موثر می باشند در حفاظت و ایمنی هم نقش دارند. چوب های ترمو از انواع مختلفی برخوردار هستند که یکی از آنها تایل ترمو می باشد که از ویژگی های بسیاری تشکیل شده است. به عنوان مثال در برابر عوامل جوی کاملا مقاوم است و بر خلاف مدل های دیگری همچون الواری، خیلی هزینه بر نیست.

مشاهده بیشتر . . .
صفر تا صد نصب چوب ترمو برای نما

ولی خیلی از افراد فکر می کنند که خرید الواری بهتر است، در حالی که شما از هر مشاور و یا هر فردی بپرسید که کدام به صرفه تر هستند به شما خرید تایل ترمو را پیشنهاد می کند. زیرا تایل از متریال طبیعی و زیبا ساخته شده که در برابر تغییرات محیطی بسیار مقاوم است و انتخاب خوبی برای کفپوش خانه یا هر محیط دیگری بوده. از طرف دیگر هیچگونه ممنوعیت استفاده یا به عبارتی مانع مهندسی ندارد که البته در کنار آن به دلیل وجود مقاومت بالا نظر خیلی از معماران به سمت آن جذب شده است.

 

خرید تایل ترمو مدرن

خرید تایل ترمو مدرن

تایل ترمو چگونه ساخته می شود ؟

برای ساختن ترمووود اول از برش کاری شروع می کنند که اتفاقا این کار را از روش خاصی هم انجام می دهند، البته در این بین به اره های مخصوصی نیاز است تا توسط آن چوب را به اندازه مورد نظر برش داد. ولی حتما به اره های برقی نیاز ندارید، زیرا اره های معمولی که در نجاری ها هم وجود دارد می تواند نیاز شما را بر طرف سازد.

آن اره ایی که برای این  کار استفاده می کنید باید حتما مخصوص برش باشد تا مانع از لب پر شدن چوب ترمو شود، چون قطعا چوبی با این شکل و شمایل زیبایی و اصالت خود را از دست می دهد . همانطور که می دانید یکی از مواردی که بهتر است برای خرید تایل ترمو با آن آشنا شوید، جنس تایل است. زیرا از این طریق می توانید خوب بودن یا نبودن تایل را تشخیص دهید.

به طور کلی اجزایی که توسط آنها تایل ترمو را تولید می کنند، شامل موارد زیر هستند:

  1. چوب ترمو

چوبی که مورد استفاده قرار می گیرد باید حداقل ۲۰ میلی متر یا حداکثر ۲۵ میلی متر ضخامت داشته باشد نه بیشتر و نه کمتر. چون اگر ضخامتش کم باشد سریع می شکند و اگر ضخامت زیادی داشته باشد هنگام بستن دچار ترک خوردگی می شود.

  1. زیره

یکی از اصلی ترین بخش های سازنده تایل، زیره هست که گاها جنسی از نوع پلاستیک دارد. در واقع وجود این زیره ها بر افزایش کیفیت تایل تاثیر می گذارد و نبود آن، تایل را شکننده و فاقد ایمنی می کند. همانطور که چوب ها یک مقدار استانداردی ضخامت داشتند، زیره ها نیز باید وزن متعادل داشته باشند که توانایی تحمل بار و فشار در آنها وجود داشته باشد.

  1. پیچ

به پیچ ها می توان ابزار ارتباطی گفت، زیرا منجر به متصل کردن زیره پلاستیکی به چوب ترمو می شود. البته انواع پیچ وجود دارد که هر کدام از یک نوع کیفیت برخوردار هستند که بهترین مدل آن، گالوانیزه با رنگ کوره ای است. زیرا مدل گالوانیزه حتی اگر در معرض رطوبت قرار گیرد رنگ خود را از دست نمی دهد.

مشاهده بیشتر . . .
خرید اینترنتی ترمووود

 

مواد سازنده تایل ترمو

مواد سازنده تایل ترمو

 

کاربرد تایل ترمو

بعد از اینکه به خرید تایل ترمو پرداختید، قصد دارید آن را در کجا استفاده کنید؟  اصلا با کاربردهای این محصول آشنایی دارید؟ نگران نباشید، در ادامه تمام مکان ها یا محیط هایی که می توانید از تایل ترمو استفاده کنید را بیان کرده ایم :

  • می توان از آن به عنوان کفپوش تایل یا ترمووود استفاده کرد که جایگزین مناسب و هوشمندانه ای برای سیمان ها و حتی موزاییک های جدید است، البته آن را برای کفپوش یا محوطه ای بیرونی ساختمان ها هم استفاده می کنند.
  • گزینه ی مناسبی برای ساخت بالکن و تراس ساختمان ها است، زیرا جلوه ی شیک و خاصی را به آن می دهد.
  • می توان آن را برای سقف و دیوارهای خانه استفاده کرد، البته باید طراحی خاصی را در نظر داشته باشید که با استفاده از این چوب ها فضای خانه را شیک کنید. در این رابطه در ادامه شما را بیشتر راهنمایی می کنیم.
  • از ترمووود برای زیر دوش در حمام ها مخصوصا در استخر استفاده می کنند.
  • فضای خالی بین کابینت ها مکان عالی برای استفاده از ترمووود است.
  • فضای داخلی و خارجی کافه ها و ترکیبی از آن با وسایل مدرن بسیار شیک می شود.

البته توجه داشته باشید، چون تایل ترمو از ویژگی های زیادی برخوردار است می توان آن را برای محیط های گوناگون استفاده کرد، در واقع طیف وسیعی از کاربردها را در بر می گیرد.

در چه محیط هایی بهتر است از این محصول استفاده کنیم ؟

در چه محیط هایی بهتر است از این محصول استفاده کنیم ؟

مزایای خرید تایل ترمو

تا به حال به این فکر کرده اید که وجود چه ویژگی در تایل ها باعث شده تا بیشتر خرید تایل ترمو را پیشنهاد کنند ؟  در واقع می توان گفت که در این محصول ویژگی های فراوانی وجود دارد و این ویژگی ها بر کاربرد آن تاثیر گذاشته اند که این مزایا شامل موارد زیر است :

  • بر خلاف دیگر مدل های چوب ترمو، نیاز به زیر سازی ندارد. البته چون در این مدل چوب ترمو، زیره وجود دارد و زیره هم از جنس پلاستیک است دیگر نیازی به زیر سازی پیدا نمی کند.
  • همانطور که در ابتدا ذکر کردیم برای نصب الواری باید فرآیند زیر سازی انجام شود که به طور کلی سخت و زمان بر نصب می شود. این در حالی است که تایل را می توان به دو روش خیلی راحت نصب کرد، یعنی حتی اگر خیلی سر از نصب چوب در نیارید هم می توانید این چوب را نصب کنید.
  • برای نصب به هیچ ابزار نجاری نیاز نخواهید داشت.
  • تایل ترمووود قابلیت استفاده در محیط بیرونی ساختمان ها را دارد.
  • تایل ترمووود از مقاومت خیلی بالایی برخوردار است، زیرا در مرحله تولید تایل در برابر حرارت بالا قرار گرفته اند و در نتیجه مقاومت بسیار مطلوبی دارند.
  • در کنار وجود ویژگی نصب آسان، از قابلیت جا به جایی و حمل راحت هم برخوردار است.
  • وجود ویژگی مقاومت بالا باعث افزایش کاربرد آن در محیط هایی مثل تراس و حمام و غیره شده.
  • از آن جایی که نیاز به زیر سازی ندارد و همچنین می توان آن را به راحتی نصب کرد، پس در هزینه های آن صرفه جویی می شود.
چرا خرید تایل ترمو بهتر است ؟

چرا خرید تایل ترمو بهتر است ؟

خرید تایل ترمو

قطعا با مشاهده ویژگی های تایل حتما حالا دیگر قصد خرید تایل ترمو را دارید که البته به شما حق می دهیم، چون تایل ترمو از ویژگی ها و کاربردهای بسیاری برخوردار است. اما آیا وجود این ویژگی ها به تنهایی کفایت می کند ؟  قطعا خیر، زیرا شما باید در کنار آن به فروشگاهی که از آن خرید می کنید هم توجه داشته باشید.

مشاهده بیشتر . . .
کاربرد چوب ترمو

فروشگاهی که بتوان از آن هر محصولی را خرید کرد، فروشگاه وود است و قطعا هیچ شکی در عالی بودن آن نیست. البته قرار شد که به شما روش هایی برای استفاده از چوب ترمو یا به عبارتی راهکار هایی را پیشنهاد دهیم که در اینجا هم مشاوران فروشگاه وود می توانند در این حوزه به شما کمک کنند که مشاوره ی آنها کاملا رایگان است. البته شما حتی اگر مشتاق به خرید ترمو الواری هم باشید باز هم شرکت وود گزینه عالی می باشد.

تایل ترمو بهترین گزینه برای تراس منزل

تایل ترمو بهترین گزینه برای تراس منزل

سخن پایانی

تایل ترمو یکی از بهترین نوع چوب ترمو است که برای اغلب محیط ها می توان آن را استفاده کرد. البته برای خرید آن به کارخانه وود و سایت آنها سر بزنید، قطعا  از خرید تان سود می برید. مخصوصا اینکه کارخانه نارون چوب محصولات خود را با قیمت مناسب و کیفیت بالا عرضه می کند. برای مشاوره ی قبل از خرید هم، بدون پرداخت حتی یک ریال می توانید از مشاوره های وود استفاده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.