چوب ترمو

خرید اینترنتی ترمووود

خرید اینترنتی ترمووود امروزه به دلیل رونق و افزایش چشمگیر استفاده از صنعت چوب ترمووود، نیز روز به روز افزایش می یابد. استفاده از متریال چوب با پیشرفت مد و رشد دکوراسیون داخلی منازل، زیاد شده است و امروزه مخصوصا از چوب های ترموود استفاده بیشتری می شود و چوب ترموود به دلیل ویژگی های خاصی که دارد نه تنها در دکوراسیون داخلی منازل بلکه در طراحی قسمتی از ویلا و ساختمان، انواع روف گاردن ها، آلاچیق ها و هم چنین به عنوان کفپوش کنار استخر نیز مورد استفاده قرار می گیرد. البته چوب ترموود با توجه به نوع و کارایی ای که دارد نحوه استفاده از آن و کاربرد آن متفاوت است، مثلا یک نوع ترموود فقط برای فضاهای خارجی مانند ایجاد محوطه در باغ یا حیاط، ایجاد سایبان و … مناسب است. خوشبختانه ترمووود ویژگی و خواص زیادی دارد که آن را به یکی از منحصر به فردترین متریال های روز دنیا تبدیل کرده است. در ادامه بیشتر با خود چوب ترموود، راهنمای خرید و خرید اینترنتی ترمووود آشنا می گردید.

استفاده از چوب ترمو در دکوراسیون داخلی

استفاده از چوب ترمو در دکوراسیون داخلی

خرید مستقیم ترموود

در واقع ترموود به چوبی گفته می شود؛ که به وسیله مکانیز و فرایندهای حرارتی ایجاد شده و تولید می گردد. معمولا بیشتر چوب درختان کاج و زبان گنجشک برای ترموود شدن استفاده می شوند و در فرایند حرارتی میزان مقاومت چوب افزایش می یابد. کلمه Thermowood از دو واژه Thermo یعنی دما و wood به معنی چوب ساخته شده؛ که بیان گر مکانیزم و فرایندهای حرارتی در روند تولید چوب ترمو است. کشور پیشتاز در تولید این صنعت کشور فنلاند است؛ که مرغوب ترین چوب ترمو نیز توسط این کشور تولید می گردد. البته باید توجه داشت به جز این کشور، کشورهایی مثل آلمان و کانادا نیز در این صنعت فعالیت های چشمگیری داشته اند. کشور ایران نیز در زمینه تولید ترموود فعالیت های گسترده ای دارد و چوب تولید شده در ایران نیز از کیفیت مطلوبی برخودار است. یکی دلایلی که استفاده از ترموود افزایش یافته است این است؛ که در روند تولید این نوع چوب هیچ گونه مواد شیمیایی استفاده نشده و در نتیجه برای طبیعت مضر نبوده و می تواند بازیافت گردد. از دیگر ویژگی های چوب ترمو می توان به مقاومت در برابر کپک، حشرات موذی، موریانه، ساس و قارچ اشاره کرد؛ زیرا در روند تولید، مواد مغذی موجود در چوب، توسط فرایندهای حرارتی از بین رفته و برای این حشرات غذایی در مغز چوب وجود ندارد. ویژگی دیگر ترموود این است که در برابر باران و نور خورشید نیز مقاوم است و رنگ خود را از دست نمی دهد. به طور کلی امروزه چوب ترمو با ویژگی های زیادی که دارد، بهترین گزینه ساخت نمای خارجی ساختمان و دکوراسیون داخلی است.

خرید اینترنتی ترمووود

خرید اینترنتی ترمووود

خرید اینترنتی ترمووود ایرانی و خارجی

همان طور که می دانید خرید اینترنتی در خیلی از موارد نسبت به خرید حضوری برتری دارد و امروزه نیز به دلیل الکترونیکی شدن بسیاری از کارها، خرید کردن نیز به صورت اینترنتی صورت می گیرد. در این قسمت به خرید اینترنتی ترمووود می پردازیم. با توجه به اینکه با روند پیشرفت علم و تکنولوژی، جامعه نسبت به گذشته تغییرات بسیاری داشته است ولی نکته ای که وجود دارد این است که استفاده از متریال چوب چه در گذشته و چه در حال به قدرت خود ادامه دارد و حتی امروزه افزایش یافته است. ترمووود به دلیل اینکه محصولات چوبی مدرنی از آن ساخته می شود و در نمای ساختمان و ویلا و هم چنین در دکوراسیون داخلی کاربرد دارد و از کیفیت، مقاومت،طراحی و زیبایی زیادی برخودار است روز به روز استفاده از آن بیشتر می شود و برای سهولت در خرید و فروش این نوع چوب امکان خرید به صورت اینترنتی فراهم شده تا مشتریان راحت تر به خرید خود بپردازند. با توجه به اینکه در میان درختانی که به صورت ترموود در می آیند چوب درختان زبان گنجشک، راش، افرا، ماهون، کاج و گردو از کیفیت بالاتری برخوردار است و هم چنین ترمووود فنلاندی بهترین نوع ترمووود موجود در بازار این نوع چوب است بهتر است در هنگام خرید مخصوصا خرید اینترنتی ترمووود به این موارد دقت کنید.

مشاهده بیشتر . . .
بررسی کامل چوب ترمو فنلاندی

چرا خرید اینترنتی ترمو ؟

برای خرید چوب ترمو خرید اینترنتی را به شما پیشنهاد می کنیم. حالا چرا پیشنهاد ما خرید اینترنتی است؟ اولین ویژگی که خرید اینترنتی دارد این است؛ که دیگر در این روش خرید مقایسه کردن کالاها آسان است. هر شخصی وقتی که می خواهد کالایی یا محصولی را بخرد در اولین قدم کیفیت و قیمت کالا را در فروشگاه های مختلف مقایسه می کند تا بتواند با کمترین قیمت و بهترین کیفیت را خریداری کند. در خرید به صورت حضوری و سنتی، ابتدا باید فروشنده ها را دیده و به فروشگاه های مختلفی بروید تا بتوانید قیمت و کیفیت جنس مورد نظر خود را مقایسه کنید در این روش علاوه بر اینکه زمان زیادی از شما می گیرد نتیجه قطعی نیز به شما نمی دهد ولی در خرید اینترنتی شما می توانید با چند کلیک تعداد زیادی از پیشنهادها را با یکدیگر مقایسه کنید. خرید از فروشندگان به صورت حضوری، مستلزم حضور شخص خودتان است. شما با این کار یک روز از وقت خود را هدر داده و گاهی ممکن است جنس مورد نظر خود را خریداری نکنید. در خرید اینترنتی شما می توانید در مدت زمان کم در خانه خود از فروشگاه های اینترنتی معتبر خرید خود را انجام دهید. خرید به صورت در تمام ساعات و روزهای سال امکان پذیر است و شما به راحتی کالای مورد نظر خود را انتخاب کرده و می خرید. برای خرید، شما کافیست به فروشگاه ها و سایت های مختلف سرزده با انتخاب کالای و محصول مورد نظر خود سبد خریدتان را پر کنید و بعد از پرداخت هزینه کالای خود را در درب منزل دریافت کنید. مثلا برای خرید اینترنتی ترمووود شما می توانید با یک جست وجو در اینترنت سایت های مختلف در زمینه تولید ترموود را پیدا کنید. ولی در این هنگام شما باید در انتخاب سایت برای خرید دقت کنید و از سایت معتبری خرید خود را انجام دهید تا جنس با کیفیت و مطلوبی را خریداری کنید. در قسمت بعد یکی از سایت های تولید کننده ترمووود را به شما معرفی می کنیم تا در هنگام خرید اینترنتی ترمووود از خرید خود مطمئن باشید.

استفاده از ترمووود در نمای بیرونی ساختمان

استفاده از ترمووود در نمای بیرونی ساختمان

خرید اینترنتی از سایت نارون چوب

سایت اینترنتی نارون چوب یکی از سایت های معتبری است که در زمینه تولید چوب ترمو فعالیت می کند. این سایت با داشتن بهترین امکانات در این زمینه به یکی از بهترین فروشنده های ترموود تبدیل شده است. اگر قصد خرید چوب ترمو را دارید ما به شما خرید اینترنتی از سایت نارون چوب را پیشنهاد می کنیم. برای خرید اینترنتی ترمووود و کسب راهنمایی در این زمینه می توانید با شماره هایی که در سایت برای مشاوره رایگان قرار گرفته است تماس گرفته و اطلاعات مورد نظر خود را به دست آورید. سایت نارون چوب با داشتن سابقه ای درخشان در زمینه فروش چوب ترمو می تواند بهترین گزینه برای خرید اینترنتی ترمووود باشد. شما در این سایت می توانید علاوه بر خرید ترموود ایرانی، ترموود فنلاندی را نیز خریداری کیند؛ زیرا این سایت دارای نمایندگی رسمی ترمووود فنلاندی است. سایت نارون چوب با فعال کردن بخش مقایسه این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده تا برای خرید اینترنتی ترمووود قیمت های مختلف را با هم مقایسه کرده و از خرید خود مطمئن شوند و با آسودگی خاطر خرید خود را انجام دهند. هم چنین سایت نارون چوب با ارائه خدماتی مثل تعمیرات چوب ترمو سعی در تامین نیازهای مشتری دارد و تا کنون نیز در این زمینه موفق بوده است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از سایت نارون چوب دیدن فرمایید.

خرید اینترنتی از سایت نارون چوب

خرید اینترنتی از سایت نارون چوب

راهنمای خرید چوب ترمو

اگر به قیمت های انواع چوب ترمو دقت کرده باشید متوجه می شوید که برای خرید این چوب باید هزینه زیادی را بپردازید. از آنجایی که ترمووود دارای ویژگی ها و مزایای بی نظیری است پس قطعا ارزش آن بسیار بالا و در نتیجه قیمت آن نیز باید بالا باشد و افرادی که به دنبال بهترین کیفیت هستند قطعا بهترین نوع ترمووود را خریداری می کنند. اما برای اینکه مطمئن باشید ترمووودی که می خرید چه به صورت حضوری و چه به صورت خرید اینترنتی، کاملا با کیفیت و سالم است باید به نکات گفته شده در این قسمت توجه کنید.

  • شرکت یا سایت تولید کننده

از مهم ترین نکاتی که باید در هنگام خرید چوب ترمو توجه کنید این است که از چه شرکت یا سایتی آن را می خرید. همان طور که می دانید برندها و کارخانه های مختلفی دست به تولید ترمووود زده اند که قطعا بسیاری ازاین ها کلاه برداربوده و فقط عده از این شرکت ها معتبر اند. پس برای اینکه محصولی که می خرید دارای کیفیت مطلوب و با بالاترین استاندارد باشد باید از شرکت ها و کارخانه های معتبر و معروف خرید خود را انجام دهید.

  • نوع چوب به کار رفته در ترمووود

چوب درختان مختلفی را به می توان به صورت ترموود در آورد ولی صد در صد محصول نهایی دارای کیفیت نیست. برای اینکه محصولی که می خرید دارای کیفیت مطلوب و بالاترین استاندارد باشد باید از چوب درختان کاج، زبان گنجشک، راش، افرا، ماهون و گردو ساخته شده باشد. نکته دیگر اینکه این چوب استفاده شده از این درختان، در چه منطقه ای است نیز دارای اهمیت است. مثلا چوب درختان کاج  منطقه شبه جزیره اسکاندیناوی شمال اروپا، دارای گره های پروانه ای منظم هستند و کیفیت بیشتری دارند. علاوه بر چوب استفاده شده انواع درخت، اینکه سطح چوب استفاده شده، دارای ترک خوردگی و شکستگی باشد یا نه نیز دارای اهمیت است. اگر چوبی که دارای ترک خوردگی است در کارخانه به ترموود تبدیل شود محصول نهایی کیفیت پایین خواهد داشت.

  • توجه به مغز محصول

چوب ترمو گاهی ممکن است از مغز چوب درختان ساخته شود که در این صورت باید توجه داشته باشید؛ که ضخامت استاندارد این چوب ها باید حدود ۱۵ تا ۲۱ میلی متر باشد تا دارای کیفیت بالایی باشد. در قسمت قبل گفته شد که درختان کاج منطقه اسکاندیناوی شمال اروپا دارای گره های پروانه ای منظم است، که اگر این گره ها از هم بازتر شوند، باعث می شود که مغز چوب نیز از این گره ها فاصله بیشتری بگیرد و در نتیجه در سطح چوب ترک هایی ایجاد شود؛ که خود از کیفیت محصول می کاهد.

راهنمای خرید چوب ترمو

راهنمای خرید چوب ترمو

  • کیفیت سطح چوب

از دیگر نکاتی که باید در هنگام خرید چوب ترمو به آن توجه داشت کیفیت سطح چوب است. درواقع سطح چوب ترمو اصل که سطحی صیقلی و صاف دارد کاملا با سطح چوب ترمو تقلبی متفاوت است. اگر قصد خرید اینترنتی ترمووود را دارید توصیه ما به شما این است که حتما از سایت های معتبر خرید خود را انجام دهید ولی اگر می خواهید به صورت حضوری خرید کنید بهتر است برای اطمینان از خرید خود به چند شرکت مختلف سر زده و کیفیت چوب ها را با هم مقایسه کنید.

  • رنگ چوب ترمو

یکی دیگر از نکاتی که باید در هنگام خرید ترمووود دقت کنید این است که رنگ مغز چوب ترمو قهوه ای روشن نباشد؛ زیرا این نشان دهنده این است که چوب ترمو بی کیفیت و غیر استاندارد است. هم چنین اگر در سطح چوب ترمو لکه هایی وجود داشت نشان دهنده پوسیده بودن چوب و بی کیفیت بودن ان است.

رنگ چوب ترمو

رنگ چوب ترمو

خرید چوب ترمو فنلاندی یا ایرانی؟

همان طور که در قسمت های بالا متوجه شدید بهترین نوع ترموود ترموودی است که در کشور فنلاند تولید می شود و به طور کلی ترمو را به عنوان ترموود فنلاندی می شناسند. شرایط آب و هوایی کشور فنلاند به گونه ای است؛ که درخت هایی با برگ های سوزنی بهتر رشد می کنند. درخت اسپروس یا نوئل یکی از درختانی است که چوب آن برای تولید ترموود بهترین گزینه است و این درخت در کشور فنلاند رشد می کند. نکته دیگر که باید به آن توجه داشت این است که اولین بار صنعت ترمووود در کشور فنلاند آغاز شد و بعد به کشورهای دیگر از جمله ایران راه یافت. از آنجایی که چوب ترموی ساخته شده در فنلاند دارای بهترین کیفیت است بهتر است از آن برای نمای بیرون ساختمان استفاده کرد؛ زیرا در محیط بیرون عوامل فرسایشی بیشتر است پس بهتر است ترمووود فنلاندی که کیفیت آن بیشتر است استفاده کرد. اما در مقایسه با ترمووود فنلاندی، چوب ترمو ایرانی از کیفیت کمتر و هم چنین قیمت کمتری برخودار است که این خود یک مزیت به حساب می آید. در محیط داخلی که عوامل فرسایشی کمتر است از ترمووود ایرانی بهتر است که استفاده شود؛ زیرا که ترمووود به کار برده شده در این قسمت نیازی به کیفیت آنچنان زیادی ندارد.

مزایای استفاده از ترموود

مزایای استفاده از ترموود

سخن پایانی

در این مقاله شما برای خرید اینترنتی ترمووود مطالب کاملی را به دست آوردید و می دانید در هنگام خرید به چه نکاتی باید دقت کنید. در قسمت های بالاتر به طور مختصر با سایت نارون چوب آشنا شدید برای آشنایی بیشتر با این سایت بهتر است به این سایت مراجعه کرده و خود از این سایت دیدن کنید. امید است مطالب ارائه شده در این مقاله براتان مفید بوده باشد.

مشاهده بیشتر . . .
صفر تا صد نصب چوب ترمو برای نما

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.